Fredagsmys på egen hand..

Gomorron solstrålar!
Morgonrocksmys med musik och morgonsol är nuvarande status här hos mig..
Kom nyss hem efter en skön morgonmil i nya löparskorna = superskön dagsstart!
 
 
Min sambo är bortrest över helgen så det känns lite tomt här hemma..
Men tror det är bra att vara ifrån varandra lite ibland..
Man inser när man är ifrån varandra hur oerhört viktigt och värdefullt det man har är..
Jag älskar verkligen denna underbara kille och är så tacksam över att vi träffats <3
 
Fredagsmyste igårkväll..
Bakade äppelscones och satt länge i köket med tända ljus och bara myste..
 
 
Sen intog jag soffläge med en tidning..
Hur sköönt som helst!
 
Telefontid med sambon förgyllde tillvaron..
Härligt att prata en stund och på så sätt få lite tid tillsammans trots att vi inte är på samma ställe!
 
Avrundade kvällen med en kopp te och en god chokladkaka...
 
 
Väldigt god! Mörk choklad i kombination med saltlakritsflakes och lättsaltade cashewnötter..
 
Idag blir det näst sista passet för mig på Bauhaus där jag jobbat i sommar.
Så efter frukostmumsande bär det av dit på cykeln!
 
Ikväll mera mys på hemmaplan = lyxlördag!
 
Ha en underbar dag finisar!
 
Kram Linda

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Mysig helg du verkar ha haft.
Vart har du köpt skorna och vad är det för märke? Jättefina!
Ha en bra kväll.
Kram

Svar: Det är ett par Saucony Kinvara 4! Superbra! Beställde dessa från Sportamore :)
Kram tillbaka!
LINDA

Kommentera här: