Guldkantad lördag!

Gomorron lediga lördag!
 
Studsar upp ur sängen innan klockan ringer!
Nu är löparoutfiten på och strax trycks kaffebryggaren på..
Underbart att komma upp tidigt tycker jag, man får så mycket mer ut av dagen då!
 
Ledig lördag = lyx!
Jag ska njuta av den..
Ta vara på den..
 
God frukost i lugn och ro blir en prima start..
Sen ska jag ut på långpass i löparskorna i sällskap av en härlig tjej = perfekta kombon att träna och prata samtidigt!
Eftermiddagen är ganska oplanerad..
Får se om det kan bli något påhitt med sambon!
Ikväll är det en tapaskväll planerad och det kommer bli toppentrevligt!
Tapas, vin och goda vänner = tre toppengrejer i härlig kombination!
 
Igår bokade vi flygresa till Gran Canaria i december..
Ska bli härligt med en semestervecka i vinter med min underbara sambo!
Vi har kikat en del på boende, men ännu inte bokat..
Det finns ju hur mycket som helst att välja å..
Med min velighet så leder det till svårighet att bestämma sig...
Tror jag helt enkelt ska överlämna beslutandet till sambon..
Första gången på Kanarieöarna för oss båda så tips mottages tacksamt!
 
Nu är det dags att fixa frukost..
 
Njut av din dag och ta fram lördagsleendet mina vänner!
 
Kram Linda
 
 
 

Kommentera här: