Mysig höstmåndag!

Hej!
 
Hoppas din vecka startat mysigt!
 
Jag kom nyss in från en superskön promenad som avnjöts i höstsolen..
Livskvalitet!
 
Vilken måndag..
Startade dagen med en sväng i löparskorna = energiboost!
 
Efter dusch och fix styrde jag stegen till min vän Louise för måndagsmys..
Sconesfrukost med massa prat om allt och inget = kvalitetstid!
 
 
Bakade scones efter mitt favoritrecept, men idag med lite pepparkakskrydda i som extra piff..
Såå gott!
Vi mumsade och mådde gott...
 
Efter en härlig förmiddag tog jag mig till Sats Sjöstaden för ett cykelpass!
Bra pass med härliga intervaller känns i benen såhär en stund efteråt..
Skön känsla!
 
Lunchdate med min vän Mia var nästa härliga punkt i kalendern så stegen styrdes till Hötorget..
"Voltaire på PUB" var dagens lunchställe och jag var nyfiken på detta ställe som jag hört mycket gott om..
Efter en stund i valet och kvalet framför den breda menyn hade jag bestämt mig..
Mitt val föll på en macka..
Rågbröd med avocado och örtfärskost! 
Gott bröd, fin smak på färskosten och lagom mogen avocado..
Mer krävs inte för att jag ska bli nöjd!
 
Det var ganska mycket folk på språng och relativt stimmigt runt restaurangen..
Men..skapa din egen bubbla och du kommer att tycka om stället!
Massa härliga maträtter, fina färger och nytänkande = gillas!
 
Vad åt du för gott till måndagslunch?
 
Nu ska jag fortsätta måndagsmyset med en kopp te..
 
Kram Linda
 
 

Kommentera här: