En härlig julafton!

Gokväll ♥
 
Hoppas julafton varit en riktigt fin dag ♥
 
Jag sitter och myser i soffan med tända ljus, film, bästa sällskap, choklad ♥
Tänker tillbaka på denna härliga dag och bara ler ♥
 
Skuttade upp vid 7 imorse och drog på myskläder..
Bakade scones och mumsade frukost med bästa sällskap ♥
 
 
Förmiddagen ägnades åt promenad och shopping..
Mysigt med små snöflingor i luften ♥
 
Jag och sambons söta syrra fixade lunchen och det var såå mysigt att samarbeta i köket ♥
 
Spenatpaj, senapsgriljerade quornfilee'r, rostade rödbetor, en härlig sallad och keso ♥
Smakade sååå bra och sällskapet förgyllde verkligen denna fina jullunch!
 
 
 
 
Vi tog en skön promenad efter lunch och fick sällskap av snöflingor = myyyys!! 
 
Kalle Anka, tända ljus, te och choklad blev nästa mysgrej ♥
 
 
 
Efter lite kortspel, skratt och prat blev det julmiddag..
Min tallrik fylldes med quornfile'er från lunchen,
sallad, broccoli, brysselkål, julsenap och en smaskig kesomacka på hembakt bröd ♥
 
 
Min älskling och jag ♥
 
 
Kvällen har tillbringats i soffan..
Lite julklappar, änglaspel som spridit stämning, skratt, prat, te, choklad, film..
Julefrid ♥
 
 
Snart kryper jag leende ner i sängen och kommer sova som en stock..
Lycklig och tacksam ♥
Detta har varit en riktigt härlig julafton ♥

Kommentera här: