Långdag med löparglädje!

Hej på er!
 
Tillbaka på hemmaplan efter en dag fylld av jobb, massa leenden och en rolig uppstart av Run Academy, en löpargrupp som jag har äran att få vara en del av under våren. Det känns jättekul och spännande att få träffa nya människor som också älskar löpning, och få möjlighet att utveckla min kunskap och teknik och uppleva massa löparglädje!
 
Just glädje är något som jag inte kan få nog av..det är ju bara så härligt! Tänk vad allt blir lättare när man ser livet från den ljusa sidan och möter världen med ett leende. Det finns alltför många som ser livet från den mörka sidan och en av dem vill jag inte vara...så jag fortsätter att le och hoppas jag smittar!
 
Nu ska det drickas te och mumsa knäckemackor här på Russinvägen=livskvalitet!
 
Ha det bäst!
 
Kram Linda
 
 
 
 
 

Kommentera här: