Lördagsmorgon..

Gomorron!
 
Vilken underbar morgon..
Startade dagen med en morgonjogg = energiboost!
Efter dusch och fix strosade jag ner till vårt bageri för att köpa frukostbröd..
Trevliga Marie tog leende emot mig och bjöd på en kaffe medans jag väntade på att brödet skulle bli klart i ugnen..
Kan inte bli lyxigare än att få frallor direkt från plåten!
Bar hem brödet och brände mig nästan på påsen..
 
Frukost på balkongen med min fina sambo..
Livskvalitet!
 
 
Surdegsfralla med pumpafrön!
Philadelphia och och grönsaker som pålägg..
Hur gott som helst!
 
 
Mysigt bageri som jag varmt rekommenderar!
 
" Maries Hörna " ligger i Hökarängen och bakar en massa gott med surdeg...
Mums!
 
 
Nästa gång får det bli en av dessa burkar som får följa med mig hem också..
Lyx med hemkokt marmelad!
 
Nu sitter jag och myser på balkongen en stund innan jag tar cykeln till jobbet!
 
Ikväll ska vi åka till min syster på middag tillsammans med min pappa och bror, hur mysigt som helst!
 
Njut av dagen mina vänner!
 
Kram Linda
 

Kommentera här: