Vikten av balans..

Gomorron godingar!
 
Eller kanske god förmiddag..
 
Jag sitter i morgonrock..
Myser vid köksbordet..
Halvvägs in i frukosten..
Lördagslyx!!
 
Skuttade upp vid halv 7 och tog en härlig morgonjogg = underbart att starta dagen så!
Sen kröp jag ner till min prins igen..
Halv tio landade vi vid frukostbordet..
Såå skönt att ta den tid man behöver..
Starta dagen på bästa sätt...
Landa efter en jobbvecka..
Finna harmoni..
Lugn..
Lycka..
 
Jag har svårt att bara vara..vill ha något att göra hela tiden..
Effektiv och snabb..
Ibland för snabb...när jag gör saker utan att tänka..
Hjärnan går ofta på högvarv!
Därav vikten av balans..
Såå nödvändigt och viktigt att emellanåt varva ner...
 
Jag är beroende av balans för att må bra!
Balans mellan träning och vila..
Balans mellan jobb och fritid..
Balans mellan grönsaker och choklad..
Balans mellan umgänge och egentid..
Balans mellan tusen bollar i luften och soffläge..
 
Jag vill inspirera er till att finna er egen balans!
Vad mår du bra av?
Vad är viktigt för dig att få in i ditt liv?
Känner du dig i balans?
 
Om du känner dig i obalans..vad beror det på?
Analysera läget och ta action på att förändra det du inte trivs med!
Livet är här och nu och går inte i repris!
Så se till att lev det fullt ut och njuuuut!!!
 
Jag samlade lite bilder som får spegla mitt behov av balans..
 
Nybakt äppelfralla med chokladkesella, vaniljkesella och päronmarmelad tillsammans med en kopp gott te...
 
Frukostmacka med philadelphiaost, Caviart, smörgåsgurka och kokt ägg..
 
Gofika med en fantastisk BrownieCheesecake-muffin, vaniljsås och kaffe..
 
Soffläge med en tidning..
 
Löpning! Vad vore livet utan denna drog..
 
Jordgubbar..finns inte mycket som slår denna sommardröm..
 
Mörk choklad i kombination med rostade, saltade nötter..underbar lyx!!
 
Grillade grönsaker..sååå gott!!!!
 
Fånga dagen!! Närvaro och njutning...påminn dig själv om detta!
 
En god glass en solig sommardag..ja tack!
 
Var stolt över dig själv och se till att vara ditt eget bästa jag! Det finns bara en av dig och det är DU!!
 
Kesellakräm med frysta bär i solen på balkongen..livskvalitet!
 
Kärlek..till mig själv, till min underbara sambo, till mina vänner, till livet..Underbart!!
 
Nu ska jag fortsätta mitt frukostmumsande..
 
Ha en underbar dag och ta hand om dig!
 
Kram Linda

Kommentera här: