Nöjd!!

Hej på er!
 
Hoppas solen skiner på er och söndagen startat toppen!
 
Jag har varit iväg och sprungit "Premiärmilen" och nu är det en nöjd och mör Linda här...
 
 
Solsken, nya löparskor (i solens färg!), pigga ben..
Japp!
Rekordtid så det stod härliga till=42:46 minuter visade klockan när jag sprang i mål!
Mitt tidigare rekord var 47:04..
Så leendet var extra stort när jag pustade ut efter målgång och det består ännu..
 
 
Nu blir det lunch och sen en promenad i solen innan böckernas värld kallar...
 
Ha en fortsatt superb söndag finisar!
 
Kram Linda
 
 

Kommentarer:

1 Ninni:

skriven

Du är ju snabb som vinden! Superfina skor!

Svar: Tack! :)Jättenöjd med skorna!
LINDA

2 SnabbaFötter:

skriven

Stort grattis och sanslöst vilket pers du slog till med, mer än 4 minuter! Grymt!

Svar: Tack!!:)
LINDA

3 Fröken M:

skriven

GRYMT !! du är ju blixten själv :)
Jag längtar till den dag då jag kommer dit !

Svar: Lycka till med löpningen! Kan jag så kan du :)
LINDA

Kommentera här: