Att lära sig..

 
Gomorron vänner ♥
 
Hur mås det denna härliga höstmorgon?
Jag ser knappt ut genom fönstret för det är så dimmigt..
Myser inne med långfrukost ♥
Om en stund ska jag ge mig ut på långjogg och njuta av den energi jag får av att springa ♥
 
Inne i en intensiv vecka med mycket jobb=kul!
Ikväll blir det Ica-jobb, precis som igår!
Känns lite konstigt att åka till jobbet när de flesta är på väg hem..
Men väl på plats känns allt galant ♥
Jag gillar att jobba kvällar, känns som att jag får ut så mycket av dagen då..
Morgonpigg som jag är så hinner jag med en massa innan jobbet!
 
Dagens bild betyder mycket för mig..
Jag har en del i bagaget som jag känner skulle kunnat kvitta..
Men..
Jag väljer att se det som erfarenheter ♥
 
Allt man är med om gör en stark och det ska man använda!
Lära sig av det!
Gör om gör rätt ♥
 
Jag känner att jag börjar hitta mig själv nu..
Och om de år som jag var sjuk har hjälpt mig att bli den jag är idag..
Ja, men då var det värt det!
Jag vill vara den jag är idag ♥
 
Vägen dit gick via många år i ätstörningsträsket..
Men så kan det gå..
Det viktiga är att man hamnar på rätt väg till slut!
Känner att jag hittat vägen nu och tänker köra vidare på den..
Kommer nog hamna i diket emellanåt..
Men därifrån kör jag upp igen!
Man lär sig av sina misstag(dikeskörningar)..
Gör om gör rätt!
 
Nu ska jag fortsätta frukostmyset ♥
 
Önskar er alla en fantastisk dag ♥

Kommentera här: