Tankens kraft!

 
Hej ♥
 
Fredag förmiddag..
Jag sitter vid köksbordet och myser i morgonrock trots att klockan snart är 11 ♥
 
Min klocka ringde 6 imorse..
Men jag kände mig trött då!
Så..
Jag somnade om en timme och skuttade sen upp!
Såå härligt att få extra sömn ♥
En härlig morgonjogg med inslag av höstsolen och Metallica i lurarna..
Kärlek ♥
 
Fick nyss veta att sambon fixat biljetter till Metallicas konsert i Göteborg i augusti!
Sååå galet kul det kommer bli ♥
 
Känslan av lugn..
Möjligheten att mysa hemma en hel förmiddag..
Livskvalitet ♥
Jobbar 13-19 och ser fram emot en rusch med kunder som planerar fredagsmys!
Kul!
 
Ikväll blir det fredagsmys med min underbara grabb ♥
Idol, tacos, soffläge, tända ljus, närhet..
Lycka ♥
 
Tänkte lite på det med att tänka rätt förut när jag var ute och sprang..
Tänker alltid mycket när jag springer..
 
Man kan verkligen påverka så mycket med sitt tänkande!
När jag ler och tänker fina tankar om mig själv och andra, vad bra jag mår då ♥
Negativa tankar och sura miner = energitjuvar!
Låt oss utrota dem!
 
Jag vill skratta varje dag och känna lycka ♥
För att gör det får jag jobba med mig själv och mina tankar..
När det kommer negativa tankar..
När jag möter negativa personer..
När det händer saker jag inte gillar..
Då behåller jag mitt lugn och ler..
Andas..
Analyserar det som hänt och återgår till mitt leende ♥
Låter kanske konstigt..
Men det funkar för mig!
Det blir som man tänker..
Det är sant!
Så jag väljer att tanka mig med positivitet, lycka och harmoni ♥
Mitt liv och mina val!
Jag väljer lyckan ♥
Vad väljer du? 
 
Nu ska jag hoppa i dagens tredje outfit=klänning!
Sen är det dags att avsluta frukosten!
Taggad för en finfin fredag fylld med massa härligheter ♥
 
Carpe Diem ♥
 
 

Kommentera här: