Brunch!

 
Idag hade jag den stora glädjen att få bjuda några av mina fina vänner på brunch 😃
Det blev härliga timmar tillsammans 😃
Prat, scones, skratt, kaffe, frukt, te, dessert i en salig röra = heeeelt underbart ❤️❤️
 
Är sååå himla tacksam över att dessa fina tjejer, som oxå är mina kollegor, finns i mitt liv ❤️❤️
 
Ett litet snabbt desserttips får avrunda veckan... 😋
Köp en Frödinge Kladdkaka, lägg på ett fat,
vispa en burk naturell kvarg med lite steviaströ & vaniljessens med elvisp,
bred detta på kakan & toppa med björnbär 😋😋
Hihi, man får ta genvägar ibland & denna blev galet god 👌
 
Bjöd även på chokladbiskvier a la Linda 😋
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen och jag gör det leende 😃
Glad, tacksam och oerhört laddad för en ny fantastisk vecka ❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Cecilia Par:

skriven

Alltså brunch. Gu va underbart det är!

Svar: Visst är det :)Underbara vänner & gott att äta = perfekta kombon!
LINDA

Kommentera här: