Makalösa måndag!

Måndagskväll & jag sitter i köket & myser 😃
Vilken dag..
Helt makalöst bra 👏
Vaknade halv 5 och var pigg 👍
En härlig frukost i lugn och ro med morgonsolen utanför fönstret inledde dagen perfekt 😋
Åkte tillsammans med sambon till stan & skildes åt på Centralen, en liten sak som satte guldkant på dagen ❤️
Jobb med härliga kollegor fick mig bara att le & känna lycka ❤️
Mumsade scones till lunch på jobbet & det var galet gott 😋
 
 
Det var på lätta steg jag flög hem i löparskorna när jobbpasset var slut 🏃
Hade en lugn eftermiddag med diverse pyssel, mellanmål och tid att bara vara..👌
Sambon kom hem vid 18 & cykeloutfits åkte på 😃
En makalöst härlig cykelrunda på 2 timmar blev det i vårsolen ☀️
Jag älskar våren ❤️
Jag älskar att cykla ❤️
Jag älskar Jimmy ❤️
Jag älskar livet ❤️
 
Efter 46 km på hojen är man hungrig 😋
Jag bakade bröd, skar upp grönsaker, avocado, melon & kokade ägg 😋
Vilken måndagsmiddag sådär i sin enkelhet 😋
 
 
Dagar som dessa..
Alltså jag kan inte annat än le & känna lycka i hela kroppen ❤️❤️
TACK livet för denna makalösa måndag ❤️❤️
 
Hoppas att DIN dag varit toppen 😃
Att du använt ditt vackra leende en massa gånger 😊
Att du varit snäll mot dig själv ❤️
För det är du värd ❤️❤️❤️

Kommentera här: