Älskade utbildning!

Hej underbara fredag ❤️
 
Solen skiner och jag med den ☀️
 
Skuttade (njaaaaa...ok, jag gick upp) strax före halv fem..
På med löparoutfit & ut i den underbara morgonen 🏃
Sprang till skolan och såg Stockholm vakna 👍
Jag hann vakna till jag oxå 👌
 
På plats i Bromma lyxade jag till det med hotellfrukost 😋
Älskar ju frukost och hotellfrukost är extra lyxigt 👌
 
 
Efter denna härliga start på dagen har jag tillbringat dagen i skolbänken 👍
Massa, massa ny kunskap att mata in i hjärnan 😝
Intressant, kul och utmanande 👍
 
Känns så galet kul att jag ska vara här varje fredag i ett helt år 😃
Sen är JAG utbildad Kost&Träningskonsult 👊
Känns helt otroligt spännande och roligt 😃
 
VÅGA följa dina drömmar 👊
 
Hoppas DU njuter av denna fina fredag och tar hand om dig ❤️❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: