Jo, det är helt normalt!

Hej fina läsare 💜
 
Hoppas dagen bjudit på en massa fina saker och att du ler när du tänker tillbaka på dagen som gått 😃
 
Jag har haft en dag som gått upp och ner, eller rättare sagt ner å upp...
Det var först ikväll på jobbet som jag började likna den Linda jag vill vara ..
 
Vaknade imorse, såå trött..
Kände mig allmänt olustig..
Olikt mig!
Gav mig ut och sprang & det fick mig på bättre tankar 😃
 
Men..
Typ hela dagen har jag gått runt med en känsla av olust..
Känt mig nere..
Utan anledning!
 
Känt mig besviken på mig själv som avbokade ett par saker idag...
Jag överbokar lätt kalendern..
Vill göra så mycket, men det blir lite för mycket ibland..
 
Dagen innan en sån fullbokad dag brukar jag få en känsla av att jag stryps..
Känns som att det bara är för mycket..
Att det sen är roliga saker spelar ingen roll..
Jag känner att det inte känns bra..
Då avbokar jag ALLT!
Att göra det får mig att bli besviken på mig själv..
Lite arg också, för att jag inte lär mig!
Linda, boka inte upp varje minut av dygnet!
 
Så idag har jag känt mig besviken och arg på mig själv..
Ledsen över att jag sviker de jag bokat med..
 
Men jag vet ju..
Att jag behöver lyssna på magkänslan..
Så att jag avbokar är ju egentligen ett sätt att ta hand om mig, vilket är bra!
Men, jag ska öva på att inte göra om detta om och om igen..
Jag vill lära mig att boka in lagom mycket och att allt det blir av 😃
 
Det är ett av mina mål för hösten 😃
Skriv bara in saker i kalendern som DU kan hålla Linda och se till att få in lite luckor också, så kallad egentid 👊😃
 
Man lär så länge man lever 😃
Och det är mänskligt att inte alltid vara på topp!
 
Känlsan jag har i kropp och knopp nu, den är fin ❤️
Jag sprang hem från jobbet i ett härligt sommarregn 😃
Nu ska jag fixa lite te och mumsa glass 😋
Glass är väl också middag? 😂
 
En fd kollega kom in och handlade av mig idag 😃
Så kul att ses 😃
Det var typ där och då som min dag vände..
" Så kul att se dig Linda, du ser så sund och välmående ut "
Oj, vad jag behövde den kommentaren idag 😃❤️👍
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så klok du är❤️

Svar: ❤️
LINDA

Kommentera här: