Söndagslugnet..

Hej ❤️
 
Här i Stockholm skiner solen och förgyller denna sköna söndag 😃👍
 
Sitter på balkongen och bara njuter av stunden ❤️
 
Vi kom hem strax efter 6 imorse, efter att ha kört från Göteborg!
Lååång bilresa!
Men skönt att sova i sin egen säng och att vakna hemma 😃
 
Metallica på Ullevi var en härlig upplevelse som jag kommer minnas med ett leende 😃
Ett band med samspel som bara den, ett band i form både sångmässigt och kroppsmässigt, 
ett band som bjuder på sig själva och som gillar det de gör 👍
Det märks och det ger oss i publiken en upplevelse utöver det vanliga 👌
 
Sega kan man ju säga att vi var när vi vaknade vid 10 😂
4 timmar är i minsta laget att sova, men man vill ju inte sova bort en solig dag som denna ☀️
 
Jag gick ner till bageriet och köpte frukostbröd och sen dukades bordet på balkongen 👍
Alltså..jag bara älskar att sitta länge med en god frukost, med sällskap av killen jag älskar ❤️
En liten sak som verkligen förgyller livet 👌
 
Shopping på Ica för kommande vecka fixades därefter 👍
 
Sen var det träningsdags för oss båda 👊
Jag sprang 16 km i det härliga vädret och Jimmy gav sig av på cykeln 👍
Jag bara älskar känslan av ben som bara rör sig per automatik, musik i öronen och solen i ögonen ☀️
 
Efter träning vill ju kropp & knopp ha energipåfyllning 👍
 
Jag gjorde en sommarlunch med tre ingredienser idag 😉
 
 
Yollibox Choklad
Frysta bär
En liten burk vaniljkvarg från Lindahls 
 
Såå gott och såå enkelt 👌😋
 
Sommarlunch a la Linda 😉😂😋
 
Har ni testat Yollibox?
Om inte, gör det 👍
 
Ikväll blir det grillmiddag, film och choklad med mitt ❤️
Kan inte tänka mig ett bättre sätt att avrunda en fantastisk semester ❤️👍😃👏
 
Jag brukar vilja känna att jag gjort något produktivt varje dag..
Tänker jag på idag har jag väl inte direkt gjort det..
Men..
Det känns som att en dag som denna var precis vad jag behövde idag 👍
Så..
Att då lyssna på kropp & knopp & ge den en lugn dag, det är såå bra och helt rätt 👊
 
Tänk på det..
Att känna efter vad ni behöver just idag, lyssna och anpassa livet efter det behovet ❤️
Det ger välmående, balans, harmoni & lycka ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: