Ett perfekt mellanmål!

 Hej på er 💜
 
Hoppas måndagen startat bra och helgen bjudit på en massa fint 😃
Jag är ledig idag, såå skönt efter en jobbhelg 👍
 
Ledig Linda = bakande Linda 😉
 
Sååå..
Jag tänkte dela med mig av ett recept på ett perfekt mellanmål 😋
Älskar man choklad som jag så gillar man detta 👌
 
Supergoda chokladbollar utan socker och gluten = de flesta kan äta dem 👍
 
Såhär enkelt gör du:
 
2,5 dl havregryn
1/2 dl kokosmjöl
10 urkärnade dadlar
2 msk steviaströ
1 krm vaniljpulver
2 msk carobpulver
1 dl bryggt kaffe
lite flingsalt
 
Ner med allt i en mixer, kör till en massa.
Forma sen lagom stora bollar, jag fick 15 av denna satsen.
Jag pudrade över carobpulver över de färdiga bollarna.
 
In i kylen en stund och sen är det bara att mumsa 😋
 
Jag bara älskar mellanmål som dessa ❤️
Enkla 👍
Goda 👍
Choklad 👍
Hälsosamma 👍
 
Yes 👏👏
 
Fortsätt njuta av dagen vänner 💜
 
Jag ska dricka kaffe & äta bollar 😋
Lite senare är det styrketräning med min fina vän Camilla som gäller 👊
Måndagsmys & Måndagsmys 👌
 
Kram Linda 💜
 
 

Kommentera här: