Oooooops! Onsdag!

Gomorron godingar 💜
 
Hur mår ni idag? 😃
 
Jag vaknade upp tidigt och drog ut på en promenad = bästa sättet att vakna till på 👍
Just den där stunden på morgonen tycker jag är guld värd att komma upp och ut på 👌
Sätter liksom grunden för dagen och det ger mig energi till livet 😃
 
Vad har ni för morgonrutiner ni mår bra av? 
Dela gärna med er! 
 
Inser att det är onsdag idag! Oooooops!
På fredag reser jag och J till Gran Canaria för en veckas cykel i spanska bergen 👊
Känns underbart 👌
Tid tillsammans, värme, miljöombyte, massa motion, massa mat, cykel, skratt och upplevelser 👏👏
Ska bara njuta 😃
 
Såhär glada var vi när vi var på väg uppför ett berg förra året vid denna tiden,
då vi var på Gran Canaria för första gången 😃
 
Nu är det alltså dags att börja packa & ställa in sig på att det snart bär av 😱
Tiden rusar ju på så man knappt hinner med!
 
Någon som har några Gran Canaria-tips? 
Tar tacksamt emot dem isåfall 💜
 
Denna dagen bjuder på jobb och jogg för min del 👍
Ikväll mys med sambon som är bortflugen på jobb över dagen ❤️
Vad händer hos er? 
Gör saker som får er att LE 😃
 
Ha en otroligt bra onsdag 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: