En bra måndag!

Gokväll 😊
 
Hur har din dag varit?
Jag bara ler när jag tänker på min 😊
I all sin enkelhet så har den varit väldigt härlig 👍
 
Cykelpass tidigt imorse fick dagen att börja fint!
Den där känslan efter ett träningspass..
När man sätter på kaffebryggaren, fixar frukost och bara är så nöjd och harmonisk ❤️
Den känslan ❤️
 
Min vana trogen satt jag alltför länge vid frukostbordet..
Så..
Jag fick rusa till tunnelbanan 😂
 
Jobbet flöt på och vi hade många kunder som var smoothiesugna 😃
Har du vägarna förbi Blueberry så kom in och säg hej till mig 😃
 
Jag springer ofta hem från jobbet och så även ikväll!
Helt underbart ❤️
Jag tar mig hem på en timme när jag springer 👍
Åker jag tunnelbana tar det en halvtimme..
Finns liksom ingen anledning att fundera 😉
 
Ikväll regnade det och lite halt var det på sina håll..
Jag bara kände en oerhörd lycka och märkte inte regnet..
Benen smattrade på och vips var jag hemma 😃
Dusch och mysoutfit och sconesbak 👍
Måndagsmys och livskvalitet ❤️
Min sambo Jimmy är på konferens så jag är hemma ensam..
Det är tomt..
Men jag tror att man mår bra av lite egentid emellanåt..
Och imorgon ses vi igen ❤️
 
Kvällens scones 😃
 
Chokladkvarg som tillbehör 👍
 
Finns inte att köpa i butik vad jag vet..
Så jag fixar egen såklart 👏
 
Jag blandade naturell kvarg och lite yoghurt med steviaströ och carobpulver 👌
 
 
Bovetescones blev det ikväll..
Japp, gott som attan 👍
 
 
Mumsat mina scones med ett leende 😃
Lycka i en macka liksom 👌
 
 
En stunds prat i telefon med mitt ❤️
En kopp te till..
En chokladbit..
 
Japp, en bra dag 😃❤️👍
 

Kommentera här: