Ledighetslyx..

 
Vaknat upp till ett snöande Stockholm..
Ätit frukost länge..
Känslan av att bara vara..
Oslagbar 👍
Jag vet inte när jag var ledig en hel helg sist..
Ledighet med möjlighet att bara vara just ledig 👌
Såå skönt och såå välbehövligt 😊
Det är viktigt med balans!
Jag är en person som tänker mycket, gör mycket och bara är mycket 😉
Jag får jobba på att bromsa emellanåt..
Ta den där dagen då man knappt har några planer..
När man tar allt som det kommer..
Idag är en sån dag😊
Visst..
Liiite planer finns 😉
Cykelpass i eftermiddag och tacos ikväll 👍
Det är typ så långt jag planerat..
Och mer planering kommer det inte att bli!
Tar dagen som den kommer 😃
 
Vad gör du idag?
Vad gör du helst en ledig lördag? 
 
När man är ovan vid att vara ledig..
Alltså..
Sååå extra skönt det är att vara ledig då 😃😃
 
Nu ska jag fortsätta att bara vara..
 
Ha en underbar lördag och må bäst 😃👍
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: