Minnen som berör..

Jag sitter i köket och myser 😊
Klockan är mycket..
Men jag är inte trött..
 
En kväll fylld av mys och lyckopiller 👌
Scones, massa gott te, slösurfande, choklad ❤️ 
Små saker som förgyller 😃
Små lyckopiller 😃❤️
 
Andra lyckopiller är min löpning 🏃
Sprang genom regnet hem tidigare ikväll och bara log 😃
Energiboost 👍
 
När jag sprang genom stan såg jag en av alla dem..
En av alla dem som jag tillhörde förut..
En av alla anorektiker..
Ute och gick med paraply och magra ben..
 
Det gör ont att se..
Varför gör man så mot sig själv..
Varför hamnar man där?
Hur kan man hjälpa dem som drabbas?
 
Det gör så ont att se..
Jag ser mig själv i dem..
Linda minus 20 kg..
Det var inte mycket till liv jag hade då..
Fast när jag var inne i det så såg jag inte detta faktum..
Insåg inte hur sjuk jag var..
Tragiskt 😢
Men har man varit på botten så är det underbart när man kommer upp 😃
 
 
 
Jag känner en stor tacksamhet över att idag vara frisk från denna hemska sjukdom ❤️
Visst..
Jag är en nykter anorektiker..
Jag kommer att få passa mig från att falla dit!
Men jag vet om det..
Så jag ser till att inte falla 💪
Livet är värdefullt och värt att ta vara på!
20 år var jag sjuk..
Det räcker!
Nej tack till tvångstankar, ångest och svält 😁
Ja tack till frihet, harmoni och balans ❤️
 
Linda idag: 
Träningstokig, matglad, chocoholic, sprallig, glad och positiv 😃❤️👍
 
Att avrunda denna måndag med te och underbar choklad..
Livet på en pinne ❤️
Choklad på en måndag?
Japp 😂
 
 
Nu ska jag sova och drömma om allt härligt livet har att bjuda på ❤️❤️
 
 
 
Massa kärlek till er ❤️
 

Kommentera här: