Vinterhelg på g!

 
Gomorron världen, vilken underbar dag 😃
 
Stora snöflingor faller utanför fönstret och jag sitter vid frukostbordet ☕️
Fredagsmys ❤️
 
Dagen startade med ett svettigt pass på cykeln 👌
Jag kompletterar nu min löpning med cykel 😃
Vätternrundan i sikte 👍
2 veckor efter Stockholm Marathon 😂
Så att välja gren är inte aktuellt, båda får det bli 😃
Jag älskar variation så detta funkar utmärkt 👍
Träning ❤️
 
Idag blir det veckans sista jobbpass = ledig helg 👏👏
Ska bli såå skönt!
Vintermysa inne imorgon med mitt ❤️
Det snackas om snöbus, så det passar perfekt med en innedag då 😃
Med cykeln i vardagsrummet så får vi till träningen oxå 💪
 
Vad har NI för fina helgplaner? 😃
 
Tid med mitt ❤️, träning, framtidsplanering=föreläsningsfix, god mat,
långa frukostar, choklad, film, tapas med goda vänner..
Mina helgplaner 😃👍❤️
 
Mitt fokus idag ligger på att vara just idag..
Njuta av nuet, fånga stunden..
Bara vara..
Leva 😃
 
Välj ditt fokus 😃
 
Stor fredagskram till er ❤️

Kommentera här: