Livskärlek!

Ooops I did it again... 😂
 
Klockan är en bit efter midnatt..
Klockan ringer om mindre än 5 timmar..
 
Ljusen är tända, tekopp nummer tre urdrucken och chokladen slut...
Mitt sätt att varva ner 👍
 
Kom hemspringande från jobbet 23:30..
Såå skönt att springa hem och få tid att tänka 😊
Möttes av han jag tycker så mycket om ❤️
 
Sen blev det som sagt te och choklad 😋
Mat? 
Noooops.. 😂
Choklad går lika bra som middag ibland 👌
 
Idag tog jag ledigt 3 timmar från jobbet för att träffa min bror, syster och pappa innan jag kvällsjobbade på Ica.
 
Sååå värt att göra detta ❤️
 
Vi fick en toppeneftermiddag med lunch, bowling & glass 😃❤️😋
Livskvalitet ❤️❤️
 
Min lunch på Kalf & Hansen 😋
Vegetariska frikadeller med sallad, färskost och gott bröd 👌
 
Total utklassning av brorsan på bowlingen 😉
Han var värdig vinnare & grymt duktig 👊
 
Sen blev det ett besök på Stikki Nikki och en glass innan jag drog till jobbet 👍
Mums alltså 😋
 
Vegansk chokladglass..
Ja tack till den flera gånger 👌
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen..
Leende 😃
 
Jag är tacksam för denna fina dagen som gett mig så mycket ❤️❤️❤️
 
Gonatt ❤️❤️

Kommentera här: