Sporter jag utövat!

Dagens ämne i Träningsbloggsutmaningen:
" Sporter jag utövat " 😃
 
Summan kommer att hamna på 3 stycken 😝
 
Jag har inte alltid varit en aktiv person..
Som liten låg jag helst i sängen och läste böcker 😉
 
När jag var lite drygt 10 så började jag på ridskola och blev hästbiten 👍
Stallet var mitt andra hem under många år, det var här jag var all min lediga tid 😃
 
1994 köpte jag min egna häst och vi var de bästa vänner ❤️
Många fina minnen har vi tillsammans och de kommer jag att bära med mig hela livet ❤️
 
De senaste åren är det löpning och cykel som jag ägnat mig åt 👍
Jag tycker såå mycket om båda dessa sporter och kan inte tänka mig att leva utan dem ❤️
De ger båda så mycket och får mig att må så bra ❤️
Träning är verkligen ett av livets goda ting 👊
 
Jag gillar när det är enkelt..
Där passar löpningen och cyklingen in..
Visst krävs det lite mer utrustning till cyklandet, men ändå är det en enkel sport!
Kör bara kör liksom 😃
Jag tycker om att bara ta cykeln eller snöra på löparskorna när jag har lust,
slippa passa tider, slippa ta mig nånstans för att träna..
Enkelhet som ger frihet 👌
 
Vad tränar du helst? 😃💪
 
 
 

Kommentera här: