Måndagsmys!

Gomorron underbara måndag ❤️
 
Hoppas DU startat denna vackra dag på bästa vis ❤️
En ny vecka ligger framför oss, spännande 😃
 
Jag hoppade upp vid 6 & gav mig ut en mil i löparskorna 🏃
Invigde nya löparskor igår, så nöjd 👍
Det går åt ett å annat par skor när man springer mycket..
De nya är av märket Saucony & jag är hittills mycket nöjd 👍
 
Lång & god frukost efter morgonjogg..
Det är livskvalitet 👌
Idag har jag lyxen att få mysa med sambon hela dagen ❤️
Vi ska på spa-dag! 
Min julklapp till honom blev en dag på spa med mig ❤️
Bada, basta, relaxa & äta god mat..
Måndagsmys ❤️
Ikväll blir det frisörbesök för oss båda följt av bio 😃
Mera måndagsmys alltså ❤️
 
Dimman ligger tät utanför fönstret, alltså riktigt mysväder 👏
Ta tillvara på denna mysiga dag & gör den så bra det bara går 😃
Lova mig det 👍
 
En dag på spa 😃
Mest praktiskt att vara helt osminkad då..
Så en naturell Linda är det som om en stund styr stegen till stan 👍
Känslan av att se sig i spegeln helt osminkad & känna att jag är fin som jag är..
Den känslan är härlig 😃
Med det vill jag ha sagt..
DU duger precis som du är 👏
Ge dig själv en klapp på axeln, en spark i baken & tummen upp 👏👍💪
DU är grym 👌
Kom ihåg det ❤️
 
Nu ska jag ta en tekopp & njuta av det sista av min måndagsfrukost ❤️
 
Kram Linda ❤️
 
 

Kommentera här: