Välbehövligt lugn..

Gokväll goa bloggföljare  ❤️
 
Vart tog helgen vägen? 😂
Söndagskväll allaredan liksom!
Men som man säger, tiden går fort när man har roligt 😃
Roligt har jag haft denna helg 😃👌
 
Efter en intensiv jobbperiod kände jag verkligen behov av att varva ner i fredags..
Så då såg jag till att göra det 👍
Att ta det lugnt är inte min starka sida, men jag jobbar på det & jag blir bättre på det 👏
Det är viktigt med balans för att må bra!
 
Helgen har bjudit på en massa härligheter 😃
Fredagsmys med tacos & film i fredags ❤️
Sovmorgon & galet god mackfrukost i lördags 😋
Detta följdes av ett skönt långpass löpning 💪
En underbar pizza till lunch smakade gudomligt efter det 😋
Vi tog en tur till IKEA & shoppade lite smått & gott på eftermiddagen, alltid kul med IKEA 😃
Lördagskvällen fylldes av bakpotatismiddag, film, tända ljus, soffmys & choklad ❤️
Sen var det då söndag 👍
Vi sov länge..
Åt frukost länge..
Hörde regnsmattret mot rutorna..
Vid 12-tiden drog jag på regnmundering & gav mig ut på ett löppass 💪
Ja..jag var blöt när jag kom in efter 18 km 😂
Men galet härligt var det att springa, och som man säger, man ångrar aldrig ett träningspass efteråt 😃
Dagens lunch var även den delikat med massa mums på tallriken 😋
Eftermiddagen ägnades åt chill..
Va? 
Japp!
Linda tog det lugnt 👍
Läste, började se en serie, låg i soffan, bakade 😃
Nu har jag just mumsat scones & druckit te 😋
Strax dax att avrunda helgen med en film med min älskling i soffan ❤️
 
Hoppas DU oxå haft en underbar helg 😃👍❤️
 
Kram Linda ❤️
 
Lite bilder från helgen kommer här..
 
Lördagsfrukosten bjöd på delikata mackor 😋
 
Pizzalunch 😋
 
Söndagslunch 😋
 
Söndagsmiddag 😋

Kommentera här: