Att vara sin egna bästa coach!

Dagen efter Stockholm Marathon går i lugnets tecken här..
Det finns liksom inga andra alternativ!
Både kropp & knopp skriker VILA!
Så då ger jag dem det 👍
 
Tänker tillbaka på gårdagen och kan inte annat än LE 😊
Det var en härlig känsla att passera mållinjen inne på Stockholms Stadion och inse att man nått sitt mål!!
Sååå nöjd 👌
Sååå glad 😃
Sååå stolt ❤️
Kanhända det är osvenskt att vara just stolt över sig själv..
Jag struntar i det isåfall!
För jag är stolt 😃
 
Jag satte upp ett mål inför Stockholm Marathon och jag nådde det!
Jag var min egen coach och det gick ju bra det 👍
Att vara sin egen bästa coach..
Det är något jag tycker man ska jobba på även i vardagen 😊
Att sätta upp mål är viktigt för att utvecklas!
Att sedan genomföra de åtgärder som krävs för att nå målet kan vara både tid & energikrävande!
Men känslan när man lyckas uppnå sitt mål...
När man får bevis på att man vart sin egen bästa coach..
Den känslan..
Obeskrivlig 👌
 
Jag satte ihop ett körschema för mig själv inför loppet & följde det!
Men jag fick vara hård mot mig själv stundtals! 
Bromsa ibland, pusha ibland, tvinga ibland, berömma hela tiden..
Ja, ett litet pågående samtal mest hela tiden kan man säga 😉
 
Med det vill jag ha sagt...
DU är din egen bästa coach!
Så sätt upp en plan för mål du vill uppnå, gör ett körschema & KÖR 👍
Du kan!!!
Jag vet det 👍
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie Andersson:

skriven

Jättestort grattis Linda! Ni var verkligen hjältar alla som genomförde loppet igår. Hoppas du haft en lugn och skön dag och att kvällen blir bra den med :)

Tack för ett jättefint inlägg som ger inspiration och motivation inför framtida utmaningar :)

Kram Marie

Svar: Tack :)
Tack även för dina fina ord, jag blir så glad av feedback! Och att få höra att det jag skriver motiverar andra, det är underbart!!

Kram!
LINDA

Kommentera här: