Nya tag!

Måndag 😃
 
En ny vecka ❤️
TACK ❤️
 
Förra veckan var en konstig vecka..
Jag mådde inte bra 😁
 
Trött, sur, förkyld, omotiverad, ledsen och less...
Linda?
Jo!
Det var så jag var förra veckan..
Jag kände inte igen mig själv!
Det gjorde nog inte min omgivning heller..
Fast man är ju rätt så bra på att dölja hur man egentligen mår..
 
Learning by doing 👍
Jag vill inte ha en repris på förra veckan 😝
Så..
Vad göra? 
 
Jo!
Hitta balans mellan allt jag har i livet!
Jag behöver både broms och gas (har bara gasat det senaste) 👍
Jag ska ta hand om mig själv bättre ❤️
 
Insikt 👍
 
Idag vaknade jag upp med solen i ögonen ☀️
Efter flera dagars löpvila gav jag mig glad ut & sprang 🏃
Sååå underbart!!!
Ingen musik i öronen utan bara fågelkvitter, sol & doft av blommor ❤️
 
Jag hade bokat massagetid hos min fina vän Linnea redan halv åtta, perfekt efter en löprunda 👍
 
Efter massagen dukade vi fram frukost i köket 😃
Bröd från Fabrique, ägg, keso, marmelad, grapefrukt, grönsaker och kaffe 😋
Alltså..
Såååå gott 😋😋
Brödet var fantastiskt och kombinationen av pålägg gjorde det helt perfekt 👍
Tiden rann iväg och efter ett par timmar så var vi mätta, glada & laddade för en makalös måndag 👌
 
Detta mina vänner är LIVSKVALITET ❤️❤️
 
Idag är det vanliga Linda som är tillbaka 👍
Men klokare än förut!
Jag ska balansera upp livet bättre framöver!
Learning by doing 👍
 
Här kommer lite frukostbilder från imorse 😋😋
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur mår DU idag? 😊
 
Njut av dagen och fånga den med ett leende 😃
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: