Söndagsseghet..

Gomorron 😊
 
Hoppas DU har en superskön söndagsförmiddag 👍
 
Jag sitter vid köksbordet i morgonrock och är halvvägs in i frukosten 😉
Det går segt med det mesta idag 😂
 
Orsaken stavas Stockholm Marathon 😉
Jag sprang ju det igår & får betala idag 😝
Men..
Sååå värt det 👍
 
Mitt mål var att slå förra årets resultat och gärna komma in under 3:30 👍
När jag passerade mållinjen visade klockan 3:23:29 = TOTAL LYCKA 😃😃😃
Alltså den känslan...
👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
 
 
Glad, trött, stolt & genomblöt styrde jag stegen hemåt 😃
Ibland kan en hemresa kännas lång..
Det gjorde den igår..
Såg ut som en dränkt katt, muskler som skrek NEJ & kroppen som skakade av köld..
Men jag var såå nöjd och glad ändå 😃
När jag kom hem möttes jag av sambon ❤️
När jag ser att han fixat ett varmt bad åt mig börjar jag nästan gråta..
Snacka om att veta vad man behöver ❤️
 
Det kommer en rapport om själva loppet å lite annat såsmåningom 😃
 
Idag är det VILA som gäller = sååå välbehövligt 😂
 
Njuuuut av denna superba söndag 😃
 
Skänker en extra tanke till min mamma idag ❤️
Hade det funnits flyg till himlen hade jag hoppat på det & kommit å fikat med dig mamma ❤️
 
Fira alla mammor så mycket det bara går idag ❤️
Fast..gör det alla dagar, för de är fantastiska ❤️❤️
 
Massa kramar & kärlek till er alla ❤️

Kommentera här: