Upp å ner å upp!

Hej på er ❤️
 
Nu är det slut på veckans bloggtystnad!
Det har varit en annorlunda vecka..
I tisdagskväll kände jag mig hängig på jobbet och i onsdags vaknade jag med halsont & förkyld 😁
Att vara sjuk är inget jag vare sig har tid eller lust till 😝
Så jag drog i nödbromsen!!
 
Apoteksbesök, soffläge, ingefära och inget jobb = min onsdag..
Detta gjorde susen och i torsdags var jag piggare och bestämde mig för att jobba 😊
Visst var jag lite seg och inte mitt vanliga energiknippe, men good enough 👍
Fredagsfeelingen var ok så det blev jobb på halvfart även då..
Detta att nöja sig med att vara good enough är en utmaning för mig..
Men jag klarade det 👍
Idag vaknade jag upp pigg i kroppen och tokladdad på livet igen 😃
 
Cykeltur på 5 mil i ömsom regn och ömsom sol har jag & sambon roat oss med på förmiddagen 😃
Känslan av styrka, glädje och livslust igen = oslagbar ❤️
 
Detta med att vara frisk tar man så lätt för givet..
Jag tycker det är viktigt att vara tacksam över att man är frisk ❤️
Småsaker som kan störa en är just små och inget att bry sig om..
Se på dem med perspektiv! 
Spelar det egentligen någon roll att det regnar?
Eller att kön på Ica går sakta? 
 
Är dessa saker viktiga att fokusera på?
Jag ser dem mest som energitjuvar!
 
 
 
Du lever, du är frisk = känn hur härligt det är ❤️
 
Jag tar med mig detta från denna veckan..
Att inte ta friskhet för givet!
Det är superviktigt att ta hand om sig själv, för det finns bara en av oss ❤️
Tacksamhet, kärlek & lycka är tre saker jag vill fylla livet med ❤️
Let's do it 👍
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det är så härligt att läsa dina ord för man behöver hela tiden bli påmind om allt vi ska vara tacksamma för💞

Svar: Visst är det viktigt att påminna sig om allt vackert vi har att vara tacksamma för ❤️Tack för att du läser min blogg och roligt att höra att du gillar den 👍😊
LINDA

Kommentera här: