Att ge kroppen det den behöver..

Gomorron solstrålar 🌸
 
Hoppas onsdagen startat toppen 👍
 
Jag startade min dag med grus i ögonen 😂
Men trotsade gruset och drog på löparoutfit & gav mig ut på en löprunda 🏃
Det var lite halt på vägarna, så det blev en riktigt lugn runda, men ack så skön 😃
Smet in på bageriet på hemvägen och köpte rykande färska frallor 😋
Sen..
Långfrukost 👌
 
Ostmacka 😋
Det är en av många saker som min kropp behöver 💜
Och det får den 👌
Varje dag 😃
 
De där små sakerna..
Det är livskvalitet för mig 💜
 
Att ge kroppen träning!
Att ge kroppen energi!
Att ge kroppen det den behöver!
 
Nu ska jag iväg och få mina fötter ompysslade, fotvård på gång 👍
Även det en sak som kroppen behöver 💜
 
Ger du din kropp det den behöver?
Känn efter 💜
Om svaret är nej..
Vad kan du ändra på?
Det finns bara en av dig och det är du 💜
Så..
Ta hand om dig 💜
 
Ha en underbar dag mina vänner 💜
 
Kram Linda 💜
 
 

Kommentera här: