Lördagslycka i sin enkelhet!

Sen lördagkväll med ljusen tända och morgonrock på 👍
Mitt sätt att koppla av efter 10 timmar på jobbet 😃
 
Startade dagen med en morgonjogg i det härliga höstvädret 🍂🍃☀️
Underbart 👌
Brödköp på Konditorn&Bagarn här i Hökarängen på hemvägen 😃
Sen en lååååång och god frukost med sällskap av min kärlek ❤️
Energiboost 👊
 
 
 
Cykeln tog mig till jobbet & solen sken mig i ögonen ☀️
Hösten alltså ❤️
Jobbtimmarna flög fram och blev ett par fler än väntat..
Toppen för ekonomin 👍
Inte lika kul för relationen 😝
 
Det var kallt som 17 att cykla hem = hösten har gjort entré på riktigt nu!
Jag tycker att det är mysigt 😃
 
Te och choklad förgyller min sena kväll 😋
Man ska sätta guldkant på livet 👍
Hur förgyller du din?
 
Hoppas din lördag bjudit på många leenden och du somnar lycklig ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: