Mat!

Klockan närmar sig läggdags och jag sitter i köket och myser 😃
Sambon är på konferens, så jag har haft egentid med tända ljus, te & choklad ❤️
 
När jag ser tillbaka på denna dagen så kan jag inte annat än le 😃
 
Vaknade utvilad 👍
Sprang en mil 🏃
Köpte bröd på bageriet 👌
Åt mumsiga mackor och drack galet massa kaffe till frukost 😋
Pluggade lite 😃
Sprang en sväng och styrketränade lite (jo, ni läste rätt 😂💪)
Drog fram wokpannan och lagade en väldans god lunch 😋
Bakade bullar 👌
Fixade kaffe och satte mig på balkongen i ☀️
Cyklade till jobbet 😃
Tiden där bara försvann!
Cyklade hem 😃
Tog fram en cheesecake från frysen&fixade te =dagens middag 😋
Dessert och livslyx blev choklad och te som avrundning på dagen 😋👌❤️
 
Allt prat överallt om att man inte kan äta det ena och det andra..
Alltså..jag kunde inte bry mig mindre 😜
Jag äter en massa gott som ger mig energi att leva leende och lycklig 👊
DET är hälsa, balans och välmående för MIG ❤️
 
En bildkavalkad från dagen kommer här 😃
 
Surdegsfrallor från Konditorn & Bagarn här i Hökarängen förgyllde frukosten 👌
Mumsmacka i min smak 😋 
Wok med massa härliga grönsaker, ingefära, vitlök, chili, veggie-kebab 😋 
 Min variant på kanelbullar 👌
En härlig glass blev det till mellis oxå 👌 
 Middag a la cheesecake 😃
 Jag säger bara en sak..denna chokladen ❤️
85% Blandade Nötter från Pralinhuset 👍
Förstärkt med flingsalt av mig, för det är ju en så härlig kombo 👌
 
Kommer sova som en stock inatt 😃
 
Hoppas DIN dag bjudit på en massa härligheter 🌸🌸
 
Kram Linda ❤️

Kommentarer:

1 Paulina:

skriven

KAn en få recept på bullarna?:3

Svar: De finns på bloggen :)
LINDA

Kommentera här: