Fredag!

Hej på er 💜
 
Hur mår ni? Hur har veckan varit? 💜
 
Det har varit väldigt lite aktivitet av mig här på bloggen det senaste..
Det blir så ibland, motivationen tryter och livet kommer emellan liksom 🤔
Hoppas ni förstår och hoppas ni fortsätter kika in här 💜
 
Njuter av en lugn eftermiddag och ser tillbaka på en kalasbra fredag så långt 👏
Fredagar är min lediga dag, och oj vad jag uppskattar den ❤️
 
Just nu njuter jag av te och choklad 😋
Ett lyxigt mellanmål 👍
 
Favoritchokladen, favoritsmaken på te (lakrits/kanel från Pukka),
egentid i köket med långklänning på ❤️
Älskar't ❤️
 
Ikväll blir det grillat till middag med min sambo 😋❤️
Var förbi Systemet och inhandlade en flaska rött bara för att liksom 👌
 
Vaknade imorse med planen att ta en promenad 😊
Men..
Jag ändrade planen och tog mig en lugn morgon med en riktigt lååååång frukost 😋
Sen snörade jag på mig löparskorna 🏃
20 km med pigga ben och bara leende, för jag kunde liksom inte låta bli 😉
Underbart 👊
Sen blev det lunch såklart!
Svängde ihop en nudelwok som smakade finfint 😋
Alltså, efter löppassen blir jag såå hungrig 😬
 
Jag gillar enkelhet 👍
Quornfärs, lök, svamp, broccoli, haricot verts, sockerärter steks ihop,
krydda med tomatpuré, soja, salt, chili, sweetchilisås & vitlök!
I med en paket Milda Mat Extra (eller vilken grädde du vill), puttra på!
Sen vände jag ner Shiratakinudlar, värmde på,
la upp i en stooor skål å toppade med ruccola 👌
Mums 😋😋
 
Hoppas ni får en underbar fredagkväll finisar ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: