Guldkornen!

Sitter här med benen i kors..
Chokladen är uppäten..
Tekoppen är tom..
Dagen går mot sitt slut..
 
Känner mig glad och tacksam ❤️
Det har varit en fin dag 😃
En dag som bjudit på fina små saker som alla satt sin guldkant ❤️
 
Morgonjoggen imorse..
Alltså, att starta dagen i ett par löparskor, med solen i ögonen och musik i öronen 👍
Sprang med målet Åsö Bageri för frukost med min vän Carro!
Den kombon, jogg och så frukostdate 👌
Vi pratade, skrattade, mumsade, ja vi hade en maximalt trevlig stund 😃
Äggmacka, kaffe a la fyra koppar, smoothie, krämig vaniljyoghurt och finfin musli 😋😋
 
Efter denna energiboost skildes vi åt och jag styrde stegen ut i ☀️
En promenad med " Maratonpodden " i öronen och solen i ögonen fick mig att LE 😃😃
 
Stockholm ❤️
 
Tog mig till jobbet för ett lagom långt pass och det flöt på fint 👍
 
En lite trött tjej styrde stegen hemåt vid 19-tiden 🏃
Kom hem efter en fin dag och möttes av sambon ❤️❤️
 
Vi mumsade middag på vårt sätt..
Såhär såg min tallrik ut 😋😋
Två ljuvliga chokladmuffins med bärig kvargglass och äggvitefluff 😋😋
Sagolikt alltså 👌
 
Efter en såhär aktiv dag finns det plats för mera mat i min mage kan jag lova 😂
Te och choklad till dessert fick det bli, jajamensan vilken drömkombo 👌
 
Nu är jag nyfiken att höra hur er dag varit? 😃
Vad gör ni för fint mot er själva om dagarna?
Kom ihåg! 
Man mår bra av att boosta sig själv med positiva tankar 👍
 
En påminnelse..
Ta dig tid att uppskatta de små sakerna som sker..
Solen..
Frukosten..
Leendet du får då du ger ett..
Stunden när man  sitter vid middagsbordet med den man älskar mittemot..
 
Jag är så tacksam över alla de här små guldkornen ❤️❤️

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

jag var duktig: rättade nationella prov och hade tvåå lektioner :)

Svar: Härligt :)
LINDA

Kommentera här: