Att hitta lagom push 👍

 
 
Vaknade imorse och kÀnde mig mosig..
SÄdÀr nyvaken och lite seg liksom..
Lite hungrig till pÄ köpet..
😝
Löparoutfit framlagd..
Kort morgonpass inskrivet i kalendern..
👍
Jaha.. đŸ€”
Men jag var ju trött 😂
Fast..
Jag var egentligen bara nyvaken 😉
 
SĂ„..
Jag gav mig ivĂ€g 🏃
Och rackarns vad det var uppiggande 👍
Dryga halvtimmen senare var jag hemma igen 😃
 
Nöjd över att jag tog mig ut 👏
Pigg och vaken 👍
Bra start pĂ„ dagen och pĂ„ veckan 👊
 
Det hÀr med att pusha sig..
Pusha lagom..
Det kan vara svÄrt..
Men det gĂ„r 👍
 
Jag vet att om jag bara tar mig ut sĂ„ njuter jag av min runda ❀
Vissa dagar Ă€r steget ut galet tungt 😬
Innan jag tar steget sÄ tÀnker jag till..
Varför kÀnns det motigt?
 
Om svaret Àr att kroppen kÀnns tung p g a tidigare trÀningspass..
Ja dÄ lyssnar jag!
Jag kan korta ner passet eller helt enkelt planera om 😃
Vissa dagar behöver jag sova en stund till..
Inte ge mig ut!
Vissa dagar behöver jag just ge mig sjĂ€lv den lilla pushen ut 👊
Ge mig ut!
 
Det Àr en balansgÄng det dÀr!
Ett jobb i sig att hitta balansen!
Tillvaron dĂ€r man vĂ„gar utmana sig sjĂ€lv (det Ă€r ju dĂ„ man utvecklas 👍),
men Ă€ndĂ„ veta nĂ€r det Ă€r lĂ€ge att bromsa 👍
Jag kÀnner att senaste tiden gett mig kunskap om vad jag mÄr bra av,
vad jag behöver och nĂ€r det Ă€r lĂ€ge att planera om ❀
VĂ€lmĂ„ende ska handla om just vĂ€lmĂ„ende ❀
Ibland mÄr jag bÀst av att springa, ibland av att ta det lugnt,
oftast mĂ„r jag bĂ€st av en mix av bĂ„da ❀
Lagom liksom ❀
 
Önskar er en makalös mĂ„ndag ❀
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lovisa:

skriven

Vad hÀrligt med ett morgonpass! För att ta sig ut direkt pÄ morgonen krÀvs alltid lite extra motivation men Àr ju sÄ hÀrligt efterÄt :D

Svar: Visst Ă€r det sĂ„ 😃👍 Det Ă€r oftast det första steget (det UT 😝) som Ă€r det jobbigaste 😉
LINDA

Kommentera hÀr: