Daxstarten 💕

Hur mĂ„r ni kompisar? 💕
 
Jag vÄgar knappt sÀga det högt..
Men idag kĂ€nns livet fint 💕
Haft en period med övertag av negativa kÀnslor..
Men..
Nu Ă€r jag pĂ„ banan 😃👍
 
Vaknade innan klockan ringde imorse..
Bra tecken 👍
DĂ„ har jag sovit bra och tillrĂ€ckligt 👏
Tassade försiktigt ut pĂ„ en mysrunda i löparskorna 🏃
HĂ€rlig luft, en bra podd och lite lagom mĂ„nga meter 💕
 
Kom hem..
Bakade bröd..
Bryggde kaffe..
Hoppade högt nĂ€r sambon ❀ kom smygande och sa gomorron 😂
AlltsĂ„, jag Ă€r galet lĂ€ttskrĂ€md 😝
 
Frukost..
Jag Ă€lskar't ❀
 
Nu ska jag strax styra stegen till stan för en lunch med syrran 🍮
Trevligt đŸ€—
 
Hoppas din dag startat toppen 😃
Oavsett..
Ge dig sjÀlv ett stort leende,
              och en klapp pÄ axeln för DU Àr grym!
 
 
Frukost med mackor, kaffe, Ă€gg och frukt 😋

Kommentera hÀr: