Måndagsmyset 💕

Måndag 🤗
Ny vecka och nya tag 👊
Så känner jag idag 😃
 
Gårdagens dipp..
Den är historia 👊
Nu är nu och veckan är orörd 💕
 
Startade dagen med en härlig promenad och förgyllde den med en fin vän i lurarna 👏
Massa prat & skratt i kombination med frisk luft 👌
Energiboostande 💕
 
Glad och pigg kom jag hem runt 9-tiden..
Frukost 😋
Mackor å kaffe 👍
Å massa god frukt,
jag bara tokälskar frukt 👏👏
 
Liiite plugg, men mest surf vart det den stund av förmiddagen som var kvar när frukosten var uppäten 😂
Älskar att bara sitta med frukosten hur länge som helst 👍
 
En löprunda i ☀️
En bra podd i öronen 👍
Riktigt najs 😃
 
Lunchen bestod av sötpotatis, lök, morötter & kikärter som jag rostade i ugnen, färsk spenat & en krämig kesoröra med såklart keso, men även ett ägg, smörgåsgurka och för krämigheten:philadelphiaost 👍
 
 
☀️ och varma vindar idag 👍
Jag gillar't 😎
Ska plugga lite..
Käka ett lass chokladbollar..
Grilla burgare med sambon ikväll..
 
Mysig måndag 💕
 
Hur har du startat din vecka? 💕
 
Tack för era fina kommentarer på gårdagens inlägg 💕

Kommentera här: