Mysig måndag 🌸

Hoppas ni mår bra kompisar 💕
Vad görs denna mysiga måndagskväll? 
 
Jag ska snart lägga grillspett och annat på grillen,
grillmiddag på g 😋
Jag tokälskar verkligen grillat 👍
Sååå gott 😋
 
Vaknade imorse och möttes av..
REGN ☔️
 
Såå mysigt när man kan vara inne &
höra smattret mot rutan 😃
Å det kunde jag idag 👏👏
Lyckan total 💕
 
Ägnade morgonen åt att städa mina garderober,
känslan av att rensa alltså 👊
En lååång och mumsig mackfrukost på det 😋
Sen satte jag mig på hojen i vardagsrummet & drog av ett bra pass 🚴
 
Dagen har bara flutit på sådär galet gött som man skulle vilja att alla dagar gjorde..
Men såå jag njuter när dessa dagar kommer 💕
 
Bakat chokladbollar..
Ätit chokladbollar 😋
Pluggat muskler 👍
Kikat på Vuelta Espana 🚴
Vrålat och stojat till ovanstående cykeltävling 😂
Promenerat i regnet ☔️
Fixat matlådor 😋
 
 
 
 
Jag bara älskar när jag mår så bra som jag gör just nu 💕
Tacksamhet ❤️
 
Hoppas att din dag varit mysig och du hittat ett par guldkorn att förgylla den med ❤️

Kommentera här: