Veckan ❤️

Veckan har rusat på..
Som vanligt 😝
Men det sägs ju att tiden går fort när man har kul 😉
Bildbomb från veckan följer här 🤗
Startade veckan med promenad och gofrulle 😋
Fortsatte med burgarlunch med en fin vän 😋
Chokladbollar har det bakats en hel hög av denna veckan 😋
När grabben kom hem från cykelpasset i måndags strax efter 20 å känner för spontangrill.. Ja då fixar vi grillmiddag 😋 Sisådär 22:00 😂
Efter en uppiggande morgonjogg var det toppen med en go macka å prat med en vän på Åsö Bageri 👍
Choklad ❤️ Det förgyller jag livet med 😋
En magisk frukost med fina Camilla på Urban Deli Sveavägen 👌
Mitt tips! Gå dit å frulla 🤗
Efter tre(!) timmars frukost promenerade vi till Gärdet & körde lite styrka i utegymmet 👊
Mötte upp syrran i stan för en lunch 😃
Hakade på trenden med "bowl" 😂
Jamen gott va det 😋
Fast för mig för lite mat 😝
Tidig morgongröt innan jag sprang iväg för provjobb på ett ställe jag verkligen vill jobba på..
Besked nästa vecka 😁
Ägg är nyttigt 😉
Fredagsmys med min grabb ❤️
Tacos å rödvin 🍷🌮
Ja tack 😃
Äggmacka i min smak 😋
Dagens lunch blev chokladbollar 😋
De tog slut 😂
 
Idag är det lite varmare vindar än vad veckan annars bjudit på, skööönt 😃
 
Känt mig lite trött i kroppen idag 🤔
Så..
En löprunda på fm 🏃
Lugn å behaglig 👍
Sen chill 😃
Att lyssna på kroppen 👊
Viktigt ❤️

Kommentarer:

1 a n n i k a:

skriven

Gott!

Svar: Mmmmm 😃👍
LINDA

Kommentera här: