Gårdagen ❤️

 
Sitter och äter saffransscones och dricker kaffe 😋
I vår nya lya ❤️
Minns gårdagen med ett stort leende 😃
Vilken dag 👏👏
 
Vi skuttade (jo, nästan 😉) upp strax före 6!
Jag bakade scones 😋
Jimmy ville börja flytta typ direkt 😉
Men han fick försöka hålla sig i skinnet till strax efter 8!
Då kom flyttfirman vi anlitat 👍
Detta med att anlita flyttfirma..
Vi är båda så evigt tacksamma att vi gjorde det!
Såå enkelt allt gick!
Vi sparade både tid och energi på detta 👍
Allt flöt på och lasset rullade mot Hässelby Strand 😃
 
 
Strax före 12 promenerade vi till mäklaren och skrev på de sista pappren och fick nycklarna i vår hand 😃
Alltså..en overklig känsla!
Jag kan fortfarande inte, trots att jag sitter och äter frukost här nu, förstå att detta är VÅR lägenhet ❤️
 
 
Flyttlasset tömdes!
Vi var hungriga, så jag gick ner till Hemköp som ligger i entreplanet och fixade lunch 😋
Skagenröra till J och keso till mig och så en nybakt baguette, ibland är det enkla det otroligt goda 😋
 
Eftermiddagen spenderades på IKEA, Ica och på vägarna då vi åkte ett varv till gamla lägenheten.
21:30 sladdade vi in med sista lasset för dagen! Upp med det och snabb fix av sängen 👍
Sen sprang vi ner och beställde mat som vi tog med oss hem..
Känslan av att sitta med sin älskade grabb, äta middag och känna att detta är VÅRT hem ❤️
Amazing 👌
 
En väldans trevlig grekisk sallad 😋
 
Sen skruvade vi och plockade en stund till..
Sen avrundade vi dagen med varsin bit prinsesstårta innan vi stupade i säng och somnade leende 😃
 
 
Vilken dag ❤️

Kommentera här: