Vi har kommit till del 13!

Den där dagen..
Då allt förändrades..
Jag minns den väl 😱
 
Jag kom hem..
Både mamma och pappa var hemma,
trots att det var mitt på dagen..
Vad nu? 
 
Mamma sa att vi var tvungna att åka till sjukhuset..
Va? 
Varför?
Jag hade varit och tagit prover ett par dagar tidigare..
Resultaten visade akutdåliga levervärden..
 
Jag fick panik 😱😱
Låste in mig på mitt rum..
Insåg att det här kommer innebära att jag inte skulle få vistas hemma på ett tag..
Jag visste nånstans hur illa det var med mig..
Men nu när det blev så tydligt blev jag rädd!
Livrädd 😱😱
En del av mig ville ha hjälp och insåg behovet..
En del av mig ville bara fortsätta..
Det blev konflikt mellan delarna 😬
 
Till sist gav jag med mig och vi åkte till KSS i Skövde..
Minns inte så mycket..
Jag frös..jag var rädd..jag var apatisk..
Jag var livrädd 😱
 
Värdena var usla..
Pulsen låg..
Jag var oerhört sjuk..
Jag fick stanna över natten på observation..
Sen ambulans till sjukhuset i Falköping,
och inlagd på deras intensivvårdsavdelning..
Där började en lång sjukhusperiod...
Jag var arg på alla och ville bara hem 😬
Det fanns inga tecken på samarbetsvilja hos mig..
Vart skulle detta ta vägen? 

Kommentera här: