Burgare!

Hej vänner 💜
Hoppas torsdagen varit toppen 😃
Vad äter ni till middag ikväll?
Här har vi mumsat burgare 😋
Kommit in i någon burgar-period 😂
Flippin Burgers och Lily's Burgers besöktes förra veckan 👍
Ikväll blev det Linda's Burgers 👌
Och vet ni..
Jag tyckte 17 att min egna variant vart allra godast 😋
 
Min burgare såg ut såhär 👍
Quornburgare, avocadocreme, hembakt hamburgerbröd, grillade champinjoner, tomat, saltgurka, sallad och paprika 😋
Denna kombon vart såå god 😋
Brödet alltså..det blev galet bra!
Kommer recept på det 👍
 
Min burgare och pommes på Flippin Burgers!
Betyg 4 av 5. 
Goda tillbehör och bra drag i smaken på burgaren.
 
Veggieburgare på Lily's Burgers!
Betyg 3 av 5. 
Burgaren var torr och brödet ganska menlöst..
Alldeles för lite avocado i också 😱
 
Summa summarum så kan man alltså göra väldans goda burgare på hemmaplan, som till å med slår restaurangernas 👊
 
Känns härligt med fredag imorgon, min lediga dag ❤️
Det ska mysas, tränas, shoppas och ätas tacos 👌
 
Vad har ni för fredagsplaner? 
Lova ni gör saker som får er att må bra och att ni möter er själva med ett leende i spegeln ❤️
 
Må nu så gott ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: