Ny vecka!

Gomorron 🌾
 
Ny vecka allaredan, tiden alltsĂ„..den rusar đŸ˜±
Att njuta av varje dag och göra det bĂ€sta av var stund kĂ€nns viktigt för mig 💜
Livet gĂ„r ju ej i repris, sĂ„ att guldkanta vardagen och ta hand om sig = helt rĂ€tt 💜
 
Hur har helgen varit vÀnner?
Min bestod av en hÀrlig mix av trÀning, jobb, sambotid,
tacos, choklad, sol, fika, film och semesterplanering 👌
SjĂ€lvklart bakat bröd och njutit av lĂ„nga frukostar oxĂ„ 😃
Den lyxen alltsĂ„..att varje dag sitta ner och Ă€ta frukost i lugn och ro..den gör mig lycklig 💜
 
Idag startade jag dagen med en morgonjogg i lugn fart, med isiga vÀgar vill det till att ta det försiktigt!
SĂ„Ă„ skönt att fĂ„ frisk luft, tid att tĂ€nka och lite rörelse tidigt pĂ„ morgonen 👍
DĂ€refter brödbak och galet goda mackor till frukost 😋
 
En macka med philadelphia i botten, vĂ€llagrad prĂ€stost och grönsaker alltsĂ„, huuuur gott 😋😋
 
Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad och med morgonrock som outfit = mĂ„ndagsmys 💜
 
Dagen idag bjuder pÄ trevligheter som en svÀng till stan för sushilunch med en kollega
och lite mera jogg innan det blir jobb 😃
Mysiga saker som förgyller mĂ„ndagen fyller jag dagen med, tips till dig Ă€r att göra detsamma 💜
 
Kom ihĂ„g att LE mot din spegelbild, för du Ă€r grym â€ïžđŸ‘Š
 
Kram Linda ❀

Kommentera hÀr: