Fina fredag 💕

Det vanliga fredagsfenomenet Ă€r ett faktum.. 😂
Tacokoma 😝
NĂ„gon som kĂ€nner igen sig? 😉
 
BalkonghĂ€nger med mycket tacos i magen 😋
Kan man tröttna pÄ tacos?
Jag gör det inte đŸ€—
 
Ännu en hĂ€rlig dag har passerat 😃
☀ och varma vindar i Stockholm idag 😎
Vad jag gör allra helst dĂ„? đŸ€”
Jo..
🚮 
BĂ€sta grabben ❀
11 mil 👊
Med glasspaus sĂ„klart 🍩
 
BĂ€sta sĂ€ttet att tillbringa en dag pĂ„ enligt mig 😃
 
Mera glass vart det nĂ€r vi kom hem frĂ„n passet 😋
 
Sen en svĂ€ng till Cykelcity för att spana prylar 👍
Hittat min drömhoj 😉
En likadan som jag körde pĂ„ Gran Canaria 😎
Ă…Ă„Ă„...
Vill ha ju 🙃
HĂ€r Ă€r den ❀
En rosa/svart Cannondale ❀
 
Nu ska jag göra minsta möjliga resten av denna kvÀllen..
TĂ€nk att det kan vara sĂ„ gött att bara vara ❀
Ok dÄ..
Jag tĂ€nker ta mig ut till köket och fixa fika om en stund 😋
För det behövs 👌
 
Ha en finfin fredagskvĂ€ll vĂ€nner ❀

Kommentera hÀr: