Söndagsmyser 💕

Hur mår ni i sommarvärmen? 😎
 
Jag har parkerat på balkongen med en skål bigarråer och min Ipad, sista etappen av Tour de France vill jag ju se 😃
Vi har en golvfläkt som fått flytta ut på balkongen, med den är det behagligt här ute i värmen ☀️
 
 Dagen startade lugnt..
Att det kan vara så enkelt att somna om sådär på morgonkvisten 😂
Vi kom upp strax före 9 idag=semester 👏
Bakade bröd, kokade ägg, bryggde kaffe..
Dukade på balkongen..
Det är verkligen något speciellt med att sitta ute och äta 😋 
När man tar med kaffet ut i en termos..
för att det e mysigt 😉
 
Strax före 11 gav vi oss ut på våra 🚴
Det var väldans varmt 😉
Men såå skönt att cykla då, fläktar skönt emellanåt 👍
Mina ben var sega till en början, men efter ett par mil släppte det 👍
Trampade på och njöt av livet ❤️
Vi stannade och åt glass när vi va halvvägs 🍦
Jag är av åsikten att varje cykelpass behöver innehålla minst en glasspaus 😋
När vi var inne på sista milen så fick jag en smärre chock 😮
Kommer cyklandes i en nerförsbacke i bra fart!
Ser då en stor orm komma slingrande 😮😮
Jag hade ingen möjlighet att väja..
Så jag körde rakt över den där huggormen 😁
Sååå obehagligt!
Jag bara skrek rakt ut 😮
Livet är fullt av överraskningar 😁
 
Efter dusch & vattenmelon drog vi och shoppade😃
☀️ sken!
Men efter en liten stund kom världens störtregn ☔️☔️☔️
Alltså shit vad vädret kan slå om!
Massa vatten på vägarna och en enorm kontrast mot tidigare ☀️ och 27 grader liksom..
Regnet höll på en stund, men sen kom ☀️ tillbaka.
 
 Detta med att handla mat alltså..
Jag gillar't 😃
Kan tro jag bunkrar för sämre tider när jag handlar 😂
Jag är lite som en hamster..
Vill alltid ha massor av mat i kylen 😋
Ofta slutar det med att jag står och möbelerar om hela kylskåpet hemma för att få in allt när vi handlat 😝
Jimmy bara skakar på huvudet 😂
 
Ikväll blir det grillat i sällskap av min fina grabb här på balkongen 😋
Imorgon blir det grillat igen, då vi får besök av en väldans fin vän & hennes syster 💕
Jag bara tokälskar att träffa människor som man klickar med och kan prata bort hur många timmar som helst med 😃
Att umgås i sällskap av god mat är väldans trevligt tycker jag 😋
Bästa sällskap, sommar, semester och god mat = vinnande koncept 👍
 
Nu ska jag kika vidare på Tour de France och spana in alla proffsen 😃
Man får väl ta och härma dem i deras teknik, så jag kan bli ännu bättre i cykelsadeln 👊
 
Ha en underbar söndagkväll ❤️

Kommentera här: