The Guardian

Hej på er ❤️
Hoppas ni haft en toppentorsdag 😎
 
Jag sitter och chillar i soffan med grabben bredvid ❤️
Han kikar cykelhjul och jag bloggar 😉
Nördar på varsitt håll liksom 😂
 
Såg filmen "The Guardian" ikväll..
Den filmen alltså 👍
Har ni sett den? 
Om inte, gör det!
 
Jag ömsom skrattade, ömsom grät..
Mycket känslor i omlopp!
 
Nu ska jag inte avslöja slutet..
Men filmens budskap enligt mig är..
De du mister, de som lämnar jorden innan dig, de finns på något sätt kvar..
De finns i det dolda..
Dyker upp lite lagom osynligt emellanåt..
Som en skyddsängel liksom ❤️
 
Det som berör mig extremt med denna filmen då..
Det är att det känns som om min mamma är min skyddsängel ❤️
Mamma flyttade till himlen för 8 år sen..
Frågan varför har vi ställt oss om och om igen..
Men..
Valet mellan att dra täcket över huvudet eller att leva vidare var liksom inte ett val..
Jag vet att mamma vill att jag ska leva vidare ❤️
Så det gör jag ❤️
Med mamma som medresenär ❤️
Trots att avståndet mellan oss är stort..
Hur långt är det till himlen egentligen...? 🙃
 
Mamma ❤️
Min idol ❤️
Utan dig hade jag inte varit den jag är ❤️
Utan dig hade jag oxå bott i himlen..
Utan dig hade jag lyckats att svälta mig till döds 😬
Tack mamma ❤️
Jag saknar dig ❤️
Men att veta att du finns däruppe och ser mig..
Det får mig att le ❤️
Jag är stolt över att vara din dotter ❤️
 
Blev visst lite djupt detta..
Men man ska skriva från hjärtat ❤️
 
 

Kommentera här: