5 fina 💕

5 fina saker idag 😃
 
Vakna bredvid min grabb ❤️
Finfin frukost på Bulleboden 😋
Härlig transportlöpning 🏃
Jordgubbar&glass i gröngräset 🍓
En smarrig lunchlåda i sin enkelhet 😋
 
Frukost med en vän på Bageriet Bulleboden  😃
 
Underbart mellanmål före jobbet 😋
 
Nu är jag på väg hem och kan bara le 😃
Njuter av att må bra 💕
Njuter av att uppskatta livet 💕
Njuter av att förgylla tillvaron 💕
 
Små saker som att boka in en frukost med en vän,
springa i morgonsolen, äta jordgubbar,
kramas med sin kärlek 💕
Det är fint 💕
Det förgyller livet 💕
 
Försök hitta dina glädjeämnen och fånga dem 💕
 
Vad har du för 5 fina saker som du tar med dig från idag? 💕

Kommentarer:

1 Junitjej:

skriven

Härligt inlägg!

Svar: Tack 😃😃Hoppas du haft en fin dag 🌸
LINDA

2 Matilda Berlin:

skriven

Åhh vilken fin idé på inlägg! Jag tar idag med mig: träningslycka, lyckan av bokad resa, jordgubbar till frukost och vattenmelon till mellis, fina kommentarer och kramar från min pojkvän :)

Svar: Låter som att du haft en väldans fin dag 😃Älskar att uppmärksamma de där små fina sakerna i livet som gör en så väldans lycklig 🌸
LINDA

Kommentera här: