Lyckliga lediga lördag!

Gokväll 💜
 
Hoppas lördagen bjudit på många leenden 😃
 
Jag har varit ledig idag & det har varit väldigt, väldigt skönt 👍
Fördelen med att alltid jobba helg är att man njuter extra när man någon gång är ledig 😉
 
Lyxen att ligga kvar en stund i sängen.. 
Ta en promenad med sambon, småpratandes om smått & gott..
Baka bröd och njuta av mumsiga mackor till frukost..
Duka undan frukosten först när klockan passerat 12..
 
Livskvalitet ❤️
 
 
Efter frukosten åkte löparskorna på, lurar med Takida i öronen, och jag drog ut och sprang 🏃
Känslan när benen bara går och går och man efter avslutad runda knappt är trött 👌
18 km med bra musik och starka ben gjorde mig så galet lycklig 👏👏
 
 
Lunchen idag blev sen och mer av fika-karaktär 😋
Marängtårta 👌
Detta är så galet gott att jag typ skulle kunna leva på det 😉
Denna goding innehåller äggvita, steviaströ, kvarg, banan och sharonfrukt 👍
 
Denna helgen är sista chansen att köpa semlor på Konditorn&Bagarn, så självklart blev det en semla idag 👌
 
 
Denna semla är den godaste jag ätit 😋
Sen kan jag ju inte påstå jag ätit alltför många semlor i mitt liv 😬
Men enligt sambon som älskar semlor så är dessa outstanding 👊
Bullen är saftig och med fin smak av kardemumma,
mandelmassan är sagolikt god med hela bitar av mandel i 😋
 
Efter semlan blev det en sväng till Ikea där det shoppades:
livsnödvändiga ljus, servetter, muffinsformar och mera ljus 😂 
Ikea alltså, där skulle man kunna bränna en månadslön utan problem 😝
 
Efter en sväng på Ikea kurrade magarna och grillen tändes!
Grillat alltså 😋
Sagolikt gott 👌
Quornfileer, keso, majskolvar & grillade champinjoner hamnade på min tallrik 😋
Mättast i stan var jag när tallriken var tom 😂
 
Nu avrundar vi dagen med att sitta och läsa, lyssna på Nickelback,
äta choklad och ha enbart värmeljus tända, är det " Earth Hour " så är det 👍
 
Känner mig så galet tillfreds med tillvaron just nu ❤️
Den känslan får mig att le ❤️
Lördagslycka ❤️
 
Hoppas du skapar dig din egen lycka och mår toppen, för det är du värd ❤️
 
Kram Linda ❤️

Kommentera här: