Del 8

Hösten 2003..
Pluggade 😊
Gick ganska bra och jag trivdes 👍
Åkte varje vecka till Skövde för besök på ätstörningsenheten..
De ville ha koll på mig..
Som jag nämnde så mådde jag utåt sett ganska bra..
I huvudet var det ganska mycket elaka tankar och tanketroll 😁
 
Min vän från skolan tyckte jag borde träffa en vän till hennes kille..
Det blev en gemensam fest och jo..
Det blev önskat resultat!
Detta borde kunnat bli en rejäl vändning för mig!
Men mina sjuka tankar fanns kvar..
Det destruktiva beteendet..
Det satt där det satt 😁
Och jag accepterade det..
 
Året som kom var jag tillsammans med grabben och pluggade och så..
Måendet?
Upp å ner..
Kontroll som bara den på vad jag åt..
Kombinerat med träning i osund mängd..
Njaaaa👎
 
Sommaren kom..
Jag återgick än mer åt mitt sjuka beteende..
Sjukdomsklorna grep återigen tag i mig..
 
På sensommaren tog det slut med grabben..
Det blev lite som spiken i kistan..
Klorna grep hårdare och hårdare i mig..
 
Nu mådde jag sämre och sämre..
Och det syntes 😁

Kommentera här: