Del 9

Hösten 2004..
Då blev jag bara sämre och sämre..
Mina föräldrar var oroliga..
De få vänner jag hade kvar var oroliga..
 
Minns inte mycket av denna tiden!
Jag frös som en tok..
Trippla lager kläder och dubbla duntäcken sov jag med..
Jag var hårig på kroppen..
Smarta kroppen gör allt för att spara på energin..
 
Minns att jag åt mycket ugnsbakad palsternacka denna tiden...
Likaså mycket frukt..
Med andra ord saker med minimalt med energi..
Ryser när jag tänker på det 😁
Jag såg inte hur jag såg ut..
Tyckte jag var tjock!
Men jag var skinn och ben😁
 
Minns den julen..
På julaftons morgon snöade det massor!!
"Självklart" skulle jag ändå ut och gå min morgonpromenad 🌨🌬
När jag kom hem hade jag en decimeters snö på mössan och var trött efter att ha promenerat mitt i gatan på de oplogade vägarna..
Alla andra sov..
 
Där och då kände jag att detta inte var hållbart..
Jag kände att det inte längre var jag som styrde över mina handlingar..
Där och då insåg jag att jag var styrd av djävulsklorna..
På riktigt..

Kommentera här: